جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • مقالات
    • تجارت الکترونیک
    • مدیریت راهبردی کسب و کار
    • توسعه فردی
    • مدیریت مالی
    • مدیریت منابع انسانی
    • مدیریت و بهره وری
    • یادگیری زبان
    • بازاریابی
    • مدیریت رفتار سازمانی
    • قوانین کسب و کار
    • کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری
  • دپارتمان‌ها
    • دپارتمان مدیریت
      • دوره یکساله MBA
      • دوره یکساله DBA
    • دپارتمان زبان های خارجی
    • دپارتمان IELTS
    • دپارتمان فنی و مهندسی
    • دپارتمان روانشناسی
    • دپارتمان کشاورزی
    • دپارتمان رویدادها
  • درباره
    • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • دکتر علی جمشیدی
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 3375 - 071
perm_identity
سبد خرید 0
  • حساب کاربری
0
موسسه آموزش عالی آزاد ماد
  • صفحه اصلی
  • مقالات
    • تجارت الکترونیک
    • مدیریت راهبردی کسب و کار
    • توسعه فردی
    • مدیریت مالی
    • مدیریت منابع انسانی
    • مدیریت و بهره وری
    • یادگیری زبان
    • بازاریابی
    • مدیریت رفتار سازمانی
    • قوانین کسب و کار
    • کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری
  • دپارتمان‌ها
    • دپارتمان مدیریت
      • دوره یکساله MBA
      • دوره یکساله DBA
    • دپارتمان زبان های خارجی
    • دپارتمان IELTS
    • دپارتمان فنی و مهندسی
    • دپارتمان روانشناسی
    • دپارتمان کشاورزی
    • دپارتمان رویدادها
  • درباره
    • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • دکتر علی جمشیدی
  • تماس با ما
ورود و ثبت نام

وبلاگ

موسسه آموزش عالی آزاد ماد > بایگانی > مقالات > کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری > مرز آزاد گذاشتن کودکان تا کجاست؟

مرز آزاد گذاشتن کودکان تا کجاست؟

access_timeفوریه 15, 2019
perm_identity ارسال شده توسط ehsan shaabani
folder_open آخرین مقالات ، کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری
visibility 97 بازدید

 

یکی از چالشهای رایج تربیت کودکان این است که آنها را باید آزاد بگذاریم تا هرکاری که دوست داشتند انجام دهند و یا خیر؟ اگر بلی، مرز این آزاد گذاشتن ها کجاست؟

باید خدمت شما عرض کنم که مسئله اصلی، آزاد گذاشتن یا محدود کردن‌( کنترل کردن) نیست. مسئله اصلی اگوسازی است.
آزاد گذاشتن یا کنترل کردن یک ابزار متدولوژیک در تربیت کودک است نه محتوایی. در واقع والدینی که کودکانشان را آزاد می گذارند و یا والدینی کودکانشان را به شدت کنترل می کنند، نتایج یکسانی به دست نمی آورند.
منظور ما این است که اگر آنچه کودکان در محیط اطراف خود می بینند و می شنوند صحیح باشد (الگوسازی صحیح) ، آزاد گذاشتن کودکان هیچ مرزی ندارد و اگر کودکان با الگوهای نادرست مواجه می شوند، طبیعتا باید هوشمندانه آنها را کنترل کرد.

کودکانی که آزادانه رشد می کنند، اگر در محیط خانوادگی یا اجتماعی خود با رفتاهارها و گفتارهای ناهنجار مواجه شوند، بی تردید آینده خوبی در انتظار آنها نیست، در مقابل اگر آنها مدام در معرض الگوهای صحیح قرار می گیرند، هیچ نوع محدودیتی برای آنها نیاز نیست، هیچ نوع محدودیتی!
بنابراین مرز آزاد گذاشتن آنها تا جایی است که الگوسازی صحیح صورت می گیرد.

نویسنده: دکتر علی جمشیدی

اشتراک گذاری:
برچسب ها: تربیت کودکدکتر علی جمشیدیکارآفرینی کودککودکان
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • دوازده نکته مهم در مورد پیگری های تلفنی در فروش

    145 بازدید

  • انواع بازاریابی

    96 بازدید

  • راهکارهایی جهت افزایش عزت نفس

    124 بازدید

  • برخی از علائم کمبود عزت نفس

    104 بازدید

  • چرا زبان مادری؟

    100 بازدید

جدید تر نکاتی که باید در طراحی فرم های درخواست همکاری (استخدام) رعایت کنید
قدیمی تر تنبیه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نوزده − نه =

جستجو
جستجو برای:
آخرین مقالات
  • تئوری رنگ ها
  • ۱۶ راز پنهان در ۱۶ لوگو
  • اولین مرحله برندسازی
  • آنگلا مرکل
  • گیزموندو
  • پادکست دست
  • چرا به آگهی استخدام ما پاسخ نمی دهند؟
  • گزینش نیروی انسانی
  • دوازده نکته مهم در مورد پیگری های تلفنی در فروش
  • 9 اصل در طراحی یک لوگو‌ی تاثیرگذار
  • انواع بازاریابی
  • راهکارهایی جهت افزایش عزت نفس
  • برخی از علائم کمبود عزت نفس
  • چرا زبان مادری؟
  • عوامل موثر بر خلاقیت کودک
  • تشویق چیست؟
  • بازاریابی منابع انسانی چیست؟
  • تنبیه چیست؟
  • مرز آزاد گذاشتن کودکان تا کجاست؟
  • نکاتی که باید در طراحی فرم های درخواست همکاری (استخدام) رعایت کنید
دسته‌ها
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
آدرس

شیراز – خیابان قصر دشت , رحمت آباد , روبروی کوچه 32 , موسسه آموزش عالی آزاد ماد

شماره تماس : 36283032-36283016-071

[divide color=”#”]

با ما در ارتباط باشید

instagram-maad2  telegram-maad2 gmail-maad2

Our Address
[divider height="5"]

Level 13, 2 Elizabeth St,
Melbourne, Victoria 3000
Australia

[divider height="10"]

درباره ما

موسسه آموزش عالی آزاد ماد ، با مجوز قطعی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از سال 1385رسما فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز کرده است.

تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد، ارتقاء سطح فرهنگ و دانش، توسعه‌ی امکانات فرهنگی و آموزشی و ارتباط با مراکز آموزشی و پژوهشی کشور به منظور تبادل و کسب تجربیات روز علمی- تخصصی از مهمترین اهداف موسسه آموزش عالی آزاد ماد می باشد. در این راستا تلاش شده است همکاریهای گسترده علمی و آموزشی و تحقیقاتی با مراکز پژوهشی و آموزشی معتبر برقرار گردد تا از طریق انتقال متقابل تجربیات، کارآمدی آن ارتقا یابد.

© 2019 موسسه آموزش عالی آزاد ماد. تمامی حقوق محفوظ است
keyboard_arrow_up