مفهومی به نام بازاریابی شبکه ای
حداقل از پانزده سال پیش بازاریابی شبکه ای را میشناسم و حداقل در دو مقطع در دو شرکت مختلف در آن فعالیت داشته ام، و تنها موسسه آموزش عالی هستیم که مجوز ام بی ای گرایش بازاریابی شبکه ای را از وزارت علوم دریافت کردیم و هم اکنون نیز با لیدرهای مختلف این صنعت بصورت آموزشی همکاری دارم.
اینها را عرض کردم که بدانید در بازاریابی شبکه ای بی تجربه نیستم.
مسئله اصلی در بازاریابی شبکه ای این است که مانند ویروسی می ماند که مدام تغییر ماهیت می دهد. یک روز به صورت خرید و فروش سکه، یک روز کتاب، یک روز صنایع دستی، یک روز لوازم بهداشتی، یک روز بورس، و اخیرا هم رمز ارز و بیت کوین و فاینانس و سهام آمریکا و دبی و ترید و …
بازاریابی شبکه ای کلاهبرداری نیست، بلکه دامی است برای آنهایی که مفهوم بورس و سهام و نرخ بهره و ارز دیجیتال و فروش اینترنتی را نمی دانند.
بازاریابی شبکه ای، تجارت الکترونیک نیست، بلکه بازاریابی برای بازاریابی در فضای دیجیتال است. در واقع رشد شما در گرو رشد بازاریابانی است که بتوانند بازاریابی بکنند.افرادی که در بازاریابی شبکه ای، فعالیت می کنند، بی هدف نیستند، بلکه قربانی اهداف افرادی هستند که به آنها اعتماد کرده اند.
بازاریابی شبکه ای شما را نه یک شبه و نه هزار و یک شبه پولدار نخواهد کرد، اما این قدرت را دارد که ذهن شما را پولدار کند.
افرادی که بازاریابی شبکه ای را به شما معرفی می کنند، برای این کار آموزش دیده اند، بنابراین حتما به شما خواهند گفت که ما هرمی نیستیم ولی هستند، به شما خواهند گفت که ما بیت کوین و رمز ارز جابجا می کنیم و این بی پایه ترین حرف آنهاست، به شما خواهند گفت که ما سود سرمایه گذاری دریافت می کنیم و این غیر واقعی ترین استدلال آنهاست چون هیچ سیستم بانکی و مالی در هیچ جای دنیا نمی تواند چنین سودهایی را پرداخت نماید.
وقتی در این رکود فراگیر اقتصادی و بیکاری شدید، افرادی که هیج کسب و کار و تخصصی ندارند به شما پیشنهاد همکاری با سود های کلان و شرایط بسیار آسان می دهند، بدانید که در حال ورود به دنیای بازاریابی شبکه ای هستید.
بازاریابی شبکه ای را شخصا دوست دارم چون اعداد را برای شما کوچک می کند، جسارت شما را افزایش می دهد، و مفهوم تجارت و فروش و مذاکره را بصورت عینی به شما می آموزد، اما واقعیت تلخ آن این است که سرانجامی ندارد. چرا؟
دیدگاهتان را بنویسید