Test Your English

Discover your level of English with Maad quick, free online test

با آزمون آنلاین سریع و رایگان ماد، سطح زبان انگلیسی خود را پیدا کنید.

زبان آموز گرامی؛ به صفحه تعیین سطح زبان انگلیسی عمومی و آیلتس موسسه ماد خوش آمدید.

لطفا توجه داشته باشید: این تست انگلیسی شما یک امتحان انگلیسی کامل نیست و نمرات و سطوح آزمون بسیار تقریبی است. بنابراین نمره شما در این آزمون نمی تواند به عنوان مدرک زبان رسمی مورد استفاده قرار گیرد.

در این صفحه، 3 نوع آزمون تعیین سطح مشاهده می کنید که می توانید براساس هدف خود آزمون مورد نظر را انتخاب کنید.

آزمون Genenral English مخصوص داوطلبان دوره های عمومی زبان انگلیسی (دوره جامع زبان انگلیسی و دوره ویژه مکالمه انگلیسی ماد) می باشد که در پایان آزمون سطح تقریبی داوطلب بر اساس استاندارد CEFR گزارش می شود.

آزمون Pre-IELTS مخصوص داوطلبان دوره های مقدماتی آیلتس می باشد که در اینجا نیز در پایان آزمون سطح تقریبی داوطلب براساس استاندارد CEFR گزارش می شود.

آزمون IELTS ویژه داوطلبان دوره های پیشرفته آیلتس می باشد که درواقع در اینجا داوطلب در یک مینی آزمون آیلتس (شامل سه مهارت ریدینگ، لیسنینگ و رایتینگ) شرکت کرده و در پایان باتوجه به نمره کسب شده، صلاحیت داوطلب جهت شرکت در دوره های پیشرفته آزمون آیلتس تعیین می شود.

لطفا در پایان هرکدام از آزمون ها، جهت تسریع در تعیین زمان آزمون تعیین سطح شفاهی و همچنین تعیین کلاس درس متناسب، از طریق راه های ارتباطی موسسه با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نمایید و در غیر این صورت، منتظر تماس کارشناسان موسسه باشید.