تاریخ شروع

17:00

چهارشنبه - 1403/05/31

تاریخ پایان

19:00

چهارشنبه - 1403/05/31

آدرس

شیراز، پل معالی آباد، کوچه 1 کبار، موسسه کسب و کار ماد

دوره های MBA و DBA برای چه افرادی مناسب است و چه کمکی به مدیران کسب و کارها میکند؟

اگر مدیر کسب و کار هستید یا اینکه بخشی از یک کسب و کار را مدیریت می‌کنید یا اینکه قصد دارید وارد بازار کسب و کار شوید دوره های MBA و DBA می تواند برای شما بسیار مفید باشد.
یک واقعیت در دنیای کسب وکار وجود دارد و آن این است که اگر شما در یک حوزه دانش کافی نداشته باشید نمی توانید در آن حوزه، کنترلی هم اعمال کنید و چیزی را که نتوانید کنترل کنید نمی توانید مدیریت کنید. مدیران کسب و کارها نیاز دارند در تمامی بخش های یک سازمان از قبیل حسابداری، فروش، بازاریابی، منابع انسانی، مسائل حقوقی، IT و … کنترل داشته باشند. واقعیت این است که در بهترین حالت هر کدام از ما در یک حوزه دانش کافی داریم. به عنوان مثال ممکن است ما متخصص بازاریابی یا حسابداری یا IT یا مسائل حقوقی باشیم، اما وقتی ما در راس یک کسب و کار قرار می گیریم و برای کل یک کسب و کار باید تصمیم بگیریم، لازم است که در همه ی بخش ها تسلط نسبی داشته باشیم تا بتوانیم در آن بخش ها نظارت و کنترل موثری اعمال کنیم.

دوره های MBA و DBA به شما کمک می کند تا یک دید جامع و سیستمی نسبت به همه بخش های مرتبط با یک کسب و کار بدست آورید تا بتوانید آن کسب و کار را به شیوه ای موثر تر اداره کنید.

در کارگاه های معارفه رایگان موسسه ماد که به صورت یک هفته در میان برگزار می شود، می توانید آشنایی کامل با این دوره ها را پیدا کرده و سپس در صورت تمایل، برای دوره های MBA یا DBA ثبت نام نمایید. 

کارگاه معارفه جدید: چهارشنبه 31 مرداد ساعت 17 الی 19