آموزش طراحی سایت برای چه افرادی مناسب است؟
یادگیری مهارتهای طراحی و توسعه وبسایت به دلیل نیاز روزافزون برای رقابت در دنیای دیجیتال و توانایی دسترسی به اطلاعات و خدمات به صورت آنلاین، یکی از اولویتهای مهم افراد محسوب می شود. یادگیری این مهارت نه تنها به افراد کمک میکند تا در بازار کار رقابتی و پویا به جایگاه مناسبی دست یابند، بلکه…
اهمیت استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
ماد سی آر آم یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که با تمرکز بر سفر مشتری، می تواند با بهبود نرخ با افزایش فروش شما کمک کند. در مجله فروش، مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری، سفر مشتری و نرخ تبدیل را به طور مفصل شرح داده ایم. ماد سی آر ام، برای هر…
قانون پارکینسون در کسب و کار
در این مقاله، به بررسی اصول و مبانی قانون پارکینسون، تاثیرات آن بر کسب و کارها، و راهکارهای مدیریت و کاهش اثرات آن خواهیم پرداخت. هدف ما این است که نشان دهیم چگونه با درک و به کارگیری این قانون، میتوان بهرهوری را افزایش داد و هزینهها را به طور موثرتری کنترل کرد.
رفتار سازمانی چیست؟
رفتار سازمانی از کاربردي ترین و جدید ترین مباحث مدیریت محسوب می گردد . علم رفتار سازمانی به بررسی رفتار انسان ها در داخل سازمان ها می پردازد .آن چیزي که اغلب، یک سازمان را از سایر سازمان ها متمایز می کند، رفتار سازمانی است.
اشتباهات رایج بازاریابی در عصر بازاریابی نوین
زمان آن رسیده است که بازاریابی را به شیوه ای متفاوت انجام دهید تا همه چیز را بهتر کنید. تا عامل تغییری باشید که دوست دارید در جهان ببینید. برای بازاریابی نقشه راه مشخصی وجود ندارد؛ اما می توانید از تکنیک های نوین استفاده کرده و از شیوه های قدیمی و منسوخ که دیگر…
انواع استراتژی ها در عمل
هر کسب و کاري بعد از بررسی وضعیت موجود خود، باید بتواند یک یا چند استراتژي مطلوب براي خود انتخاب کند. در این مقاله به انواع استراتژی در عمل می پردازیم.
مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
تعاریف بسیار متفاوتی در مورد CRM وجود دارد. عموما مدیریت ارتباط با مشتري را نرم افزاری می دانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات مشتري کمک می کند . به همین دلیل، معمولا شرکت ها به جاي استقرار اصول مدیریت ارتباط با مشتري در تلاش برای خرید یک نرم افزار CRM هستند.
بیانیه ارزش
ما معتقد به این سخن هستیم :
مرا به تجربه معلوم گشت اندر آخر احوال
که ارزش آدمی به علم است و ارزش علم به مال
چشم انداز
ما می خواهیم با شناسایی نیاز های آموزشی جامعه ، موثرترین آموزش های کاربردی را ارائه دهیم و در این مسیر همیشه پیشرو خواهیم بود .
استراتژی
ما فقط یک استراتژی داریم
و آن رضایت مشتری هایمان است.