عزت نفس:کلید موفقیت در زندگی شخصی و حرفهای
عزت نفس در زمینه موفقیت در زندگی شخصی و حرفهای تاثیر زیادی دارد. بنابراین یادگیری راهکارهای موثر برای تقویت این احساس برای هر فرد الزامی می باشد.
کارآفرینی چیست؟
بر خلاف تصورات، کارآفرینی، به معناي راه اندازي یک کسب و کار جدید نیست. احتمالا در نظر شما کارآفرین کسی است که فعالیت جدیدي راه می اندازد و یا اینکه تعدادي نیروي انسانی را به کار می گیرد تا کسب و کاري را راه اندازي و اداره نماید . اما در واقع، اینطور نیست و…
کار تیمی در سازمان ها و اصول آن
در دنیای کسب و کار امروز، سازمانها برای دستیابی به اهداف خود به شکلهای مختلفی از کار تیمی بهره میگیرند. کار تیمی نه تنها بهبود کارایی و عملکرد سازمانها را فراهم میکند، بلکه به دلیل ایجاد ارتباطات موثر بین اعضای تیم، افزایش همبستگی و ارتقای مهارتهای همکاری از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله…
زبان بدن؛ دانشی غیرکلامی
زبان بدن (Body languages) یکی از بخشهاي جذّاب و مهـم مهـارت هـاي ارتبـاطی محسـوب می شود. مهارتهاي زبان بدن به ما کمک می کند در هر نوع ارتباط یا مذاکره با دیگران، پیام خـود را به شکلی دقیقتر و مناسبتر براي طرف مقابل ارسال کرده و نیز، پیامهاي او را تـا حـد امکـان بـه شکلی…
تفاوت های کسب و کارهای کوچک و متوسط با کسب و کارهای بزرگ
یکی از مشکلاتی که در اغلب منابع مطالعه مدیریت منابع انسانی وجود دارد، این است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط تدوین نشده اند. مدیران این گونه کسب وکارها نیز با زبان تئوری و اصول علمی خشک بیگانه هستند و اغلب از نظرات و تجربیات دیگران استفاده می کنند.در این مطلب، تلاش کرده…
مهارت مذاکره
مهارت مذاکره و فنون آن یکی از اصلی ترین مباحث مدیریت و همچنین، یکی از مهمترین مهارت هایی است که یک مدیر باید داشته باشد. تسلط به اصول مذاکره و انجام یک مذاکره اصولی، کلید اصلی موفقیت در کار و زندگی محسوب می شود.
نکاتی برای مدیریت زمان
منظور از مدیریت زمان، یک هدف نیست؛ بلکه روشی برای رسیدن به اهداف است. مدیریت زمان باعث افزایش بهره وری فردی و شغلی و همچنین، کاهش استرس می شود.
انواع قراردادهای کار از نظر مدت زمان
هر یک از انواع قراردادهای کاری، اعم از دولتی یا خصوصی، بر اساس مدت زمان معین یا نامعین ، به چندین دسته تقسیم میشوند. این که همه قراردادها دائم نباشند و در یک زمان معین به پایان نرسند، امری مسلم و طبیعی است.
چگونه MBA را بیاموزیم؟ (نقشه یادگیری MBA)
MBA یا “مدیریت اجرایی کسب و کار”، مخفف عبارت انگلیسی Master of Business Administration است. این برنامه تحصیلی در حوزه مدیریت و کسب و کار ارائه میشود و به فارغالتحصیلان این امکان را میدهد که مهارتها و دانش لازم برای مدیریت اجرایی و اداری در محیطهای کسب و کار را فرا بگیرند.
چطور به خودتان انگیزه دهید؟
انگیزه نیروی محرکه ای است که ما را به سمت اهداف و آرزوهایمان سوق می دهد، موتور پشت اعمال ما و جرقه ای است که احساسات ما را شعله ور می کند. این عزم بی امان است که زیربنای اعمال ما است، روحیه تزلزل ناپذیر است که به ما کمک می کند تا بر سختی…
بیانیه ارزش
ما معتقد به این سخن هستیم :
مرا به تجربه معلوم گشت اندر آخر احوال
که ارزش آدمی به علم است و ارزش علم به مال
چشم انداز
ما می خواهیم با شناسایی نیاز های آموزشی جامعه ، موثرترین آموزش های کاربردی را ارائه دهیم و در این مسیر همیشه پیشرو خواهیم بود .
استراتژی
ما فقط یک استراتژی داریم
و آن رضایت مشتری هایمان است.