رضایت کارکنان یا مشتریان؟ کدامیک مهمتر است؟
مشتریان ناراضی، راه حل بسیار ساده ای دارند: آنها دیگر خرید نمی کنند.اما کارکنان ناراضی، به راحتی شغل شان را ترک نمی کنند.
آیا زمان اخراج کارمندمان رسیده؟
از کجا باید متوجه شویم که آیا زمان خداحافظی(اخراج) کارمندانمان فرا رسیده یا خیر؟
12راه ترویج فرهنگ کارتیمی در سازمان
با انجام یکسری از رویکردها که تعدادی از آنها را در این مقاله مطرح می کنیم، میتوانید سازمان خود را به یک محیط موفق و پویا تبدیل کنید که به تیمها امکان میدهد با همکاری و همسویی به اهداف مشترک دست یابند.
هرکسی را بهر کاری ساخته اند!
همه آدمها حداقل در یک زمینه استعداد خاصی دارند و تنها نیاز به شرایط و امکانات مناسب دارند تا بتوانند این استعدادها را به کار بگیرند
تفکر ناب چیست و چگونه کار می کند؟
کاهش و حذف اتلاف انرژی در جریان ارزش، فرآیندی ایجاد میکند که با کمترین تلاش، فضای کمتر، زمان کمتر، و سرمایه کمتر میتوان محصولات را تهیه کرده و به دست مشتریان ارائه داد.
مهارتهای برجسته رهبری،کلید موفقیت سازمانها
رهبری به عنوان یکی از عوامل حیاتی در مدیریت سازمانها و تیمها، نقش بسیار مهمی ایفا میکند. رهبران نه تنها باید تصمیمهای اساسی را بگیرند، بلکه باید اعضای تیم را هم الهام بخشیده و به راه درست هدایت کنند تا به اهداف مشترک دست پیدا کنند.
7 گام کلیدی برای تبدیل شدن به یک مدیر الهام بخش
برای تبدیل شدن به یک مدیر واقعاً الهام بخش، نیاز به مهارتها، ویژگیها، و رویکردهای خاصی دارید. در این مقاله، به بررسی عناصر کلیدی برای تبدیل شدن به یک مدیر الهام بخش خواهیم پرداخت و نکات عملی را ارائه خواهیم داد.
چگونه به عنوان یک مدیر در جلسه مصاحبه درگیر خطای هاله ای نشویم؟
به عنوان یک مدیر، جلسات مصاحبه برای انتخاب نیروی کار مهم هستند. اما وقوع خطای هاله ای میتواند تصمیمگیریها را تحت تأثیر قرار دهد.
آیا جایگزینی برای گزینش نیروهای انسانی وجود دارد؟
گزینش نیروی انسانی به یک چالش بزرگ برای شرکتها و سازمانها تبدیل شده است. اما آیا این تنها راه برای تأمین نیروی کار است؟
زمان سیاه چیست؟راهکاری برای فرار از اهمال کاری
رایج ترین ویژگی همه انسان ها به خصوص انسانهایی که به نتایج دلخواه شان در زندگی نرسیده اند، اهمال کاری است.
بیانیه ارزش
ما معتقد به این سخن هستیم :
مرا به تجربه معلوم گشت اندر آخر احوال
که ارزش آدمی به علم است و ارزش علم به مال
چشم انداز
ما می خواهیم با شناسایی نیاز های آموزشی جامعه ، موثرترین آموزش های کاربردی را ارائه دهیم و در این مسیر همیشه پیشرو خواهیم بود .
استراتژی
ما فقط یک استراتژی داریم
و آن رضایت مشتری هایمان است.